Vragen over enkele flessen

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Stijnbe
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: do 25 feb 2021, 15:43

Vragen over enkele flessen

Bericht door Stijnbe »

Hallo iedereen,

Ik ben Stijn uit het West-Vlaamse Roeselare en zou graag even beroep doen op jullie kennis. Cognac is niet echt mijn ding, maar ik heb een tijdje terug enkele flessen gekregen die ik zou willen verkopen. Kunnen jullie iets meer zeggen over deze flessen en of deze iets waard zijn? Twee ervan zijn wel Armagnac, ik weet niet of dat ook in jullie interessegebied ligt. Tussen haakje heb ik telkens wat info geplaatst die ik op de flessen vind. Alvast bedankt voor jullie moeite!

De flessen zijn:

1. Extra Vieille Grande Fine Champagne Cognac Roffignac de la réserve particulière de la Maison Comte F. De Roffignac (70 cl - 40%; Mis en bouteilles à Chateau Chesnel; Acquit jaune d'or - 20/05/1985)

2. Delord Armagnac VSOP (70 cl - 40%; Importé en Belgique en exclusivité par S.A Lanson; Embouteillé selon les plus anciennes traiditions régionales par Delord à Lannepax-en-Armagnac)

3. Saint-Vivant Armagnac (70 cl - 40%; Jaune d'or type 2B - is een kist met twee glazen bij, fles heeft een kromme hals)

Ik heb enkele foto's, maar ik weet niet meteen hoe ik die hier kan plaatsen...

Gr
Stijn
Stijnbe
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: do 25 feb 2021, 15:43

Re: Vragen over enkele flessen

Bericht door Stijnbe »

De flessen zijn ondertussen terug te vinden op: https://www.2dehands.be/u/stijn/34936129/
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”