suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Alfaspirits

suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door Alfaspirits »

Hey cognacliefhebbers!

begin september ga ik voor 2 weken naar onze geliefde regio.
Ik ga er op zoek naar nieuwe Cognacs. zijn er suggesties van merken cognac of pineau die jullie d moeite vinden om op de site te zetten?

laat maar komen!

cheers

nicky
cognacshop.be
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door Ton »

Ik had een tijdje geleden een prachtige Charbonneau, vsop. Het was wel een oude fles, dus ik weet niet hoe goed ze tegenwoordig zijn, maar ...
Méry zou wellicht ook interessant kunnen zijn. 8 Jaar geleden heb ik daar een XO aan huis gekocht die me prima is bevallen.
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door Ton »

Ik krijg op mijn website net een enthousiaste reactie over een XO Paradisiaque van Bel Ange, een petite champagne.
Daar heb ik een jaar of 10 geleden ooit een miniatuur van gehad die me zeer is bevallen.
t'Is maar een idee...
Alfaspirits

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door Alfaspirits »

erg bedankt Ton!
ik ga het bekijken

nicky
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door JohanB »

Ik zie geen Bouju op de site staan. Ikzelf ben nogal een fan van Bouju, ook van zijn pineau's. Misschien is het geen slecht idee om Bouju toe te voegen aan je site? Navarre zou ook niet misstaan op je site. Zeker nu ze met een nieuwe botteling uitkomen. Of Giraud?
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Alfaspirits

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door Alfaspirits »

Beste Johan

Bouju staat al geruime tijd op het verlanglijstje. moet er bij en is zeer interessant voor degustaties.
Navarre heb ik nooit op en die ga ik bekijken.
Giraud heb ik (en ben ik zelf echt fan van!) in het groothandel gamma zitten en staat niet echt op de site.
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: suggestie nieuwe cognac in assortiment van Cognacshop.be

Bericht door EelcoA »

Hoi Nicky,

Je zal er vast al naar gekeken hebben, maar wie weet. Wellicht is het interessant om te proberen de cognacs van La Guilde du Cognac eens in de Benelux verkrijgbaar te maken. Al hun cognacs zijn in de prijzen gevallen in San Fransisco, 2 zelfs double gold. Zijn vrij jonge vintages (behalve 1) van small batches, met een mooi en afwijkend verhaal van de andere brands. Ik ben er in ieder geval stiekem wel nieuwsgierig naar...

Ben benieuwd naar eventuele nieuwe merken/huizen bij je. Als die op de site komen laat je het ons wel even weten hier toch!? ;)

Groet, Eelco
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”