Denis-Mounié

Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Denis-Mounié

Bericht door Ton »

Ik heb zo'n 15 jaar geleden een miniatuurflesje (3 cl) van Denis Mounié gekocht. Ik zag hem in een winkelruit in het plaatsje Cognac staan samen met enkele andere miniatuurtjes, onder andere een Fontvieille Grand Réserve van Marcel Ragnaud. Ik heb ze beide op de foto gezet.
Ze kunnen niet heel duur zijn geweest, dan had ik ze niet gekocht.
Ik heb geen smaaknotities en weet alleen nog dat ze beiden zeer zeer lekker waren. :)
Ik kan hem op de site van Denis-Mounié.com echter niet terugvinden. Wel een Denis-Mounié Edouard VII Grande Réserve Très Vieille Fine Champagne, maar dus niet een Denis-Mounié Edouard VII Grande Réserve Très Rare Fine Champagne.
Afhankelijk van de prijs ben ik wel geïnteresseerd in een fles.
Bijlagen
DSC00161(2).jpg
DSC00161(2).jpg (49.3 KiB) 2672 keer bekeken
DSC00160(2).jpg
DSC00160(2).jpg (37.04 KiB) 2672 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ton op vr 07 jan 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Denis-Mounié

Bericht door wouter »

Ton schreef:Ze kunnen niet heel duur zijn geweest, dan had ik ze niet gekocht.
:lol:
Ton schreef:Ik kan hem op de site van Denis-Mounié.com echter niet terugvinden. Wel een Denis-Mounié Edouard VII Grande Réserve Très Vieille Fine Champagne, maar dus niet een Denis-Mounié Edouard VII Grande Réserve Très Rare Fine Champagne.
Ik denk haast wel dat het om dezelfde soort gaat, wellicht weet Eurotail er meer over!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
eurotail
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 129
Lid geworden op: do 13 mei 2010, 09:57
Contacteer:

Re: Denis-Mounié

Bericht door eurotail »

Hello, ik heb dit bericht destijds over het hoofd gezien dus een beetje late reactie. Weet inderdaad dat er een ´Tres Rare FC´ op de markt is geweest, heb hem zelf nog niet in de collectie. De Edouard VII is normaliter een 25 jaar oude cognac, denk dat dat voor de Rare ook geld. Wil je een DM Edouard VII laat het mij maar ff weten.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Plaats reactie

Terug naar “Denis-Mounié”