Michiel

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 76
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 10:02

Michiel

Bericht door Michiel »

Beste Wouter en alle cognac-liefhebbers

Ik vind het geweldig om te zien dat er een forum aan de site is toegevoegd. Hierdoor kunnen de discussies die voorheen als reactie op de door Wouter geplaatste stukjes mooi gestructureerd plaatsvinden.
Over mezelf: Ik woon in Enschede, ben 25 jaar en sinds een jaar of drie geleden geinteresseerd in cognac. In het begin vooral wat VS en VSOP van de grote merken en een enkele goedkope XO geprobeert, maar de laatste tijd ben ik wat meer aan het kijken naar wat hogere kwaliteit en dan vooral uit de Grande Champagne, dus bijvoorbeeld Ménard (ik heb een fles Ménard Ancestrale, 40-50 jaar oud, maar nog niet geproefd). Flessen waar ik wel wat meer over zou willen weten en die op mn verlanglijstje staan zijn bijvoorbeeld de Fillioux Reserve Familliale en Raymond Ragnaud Hors d'age.
Daarnaast houdt ik ook wel van een lekkere single malt (bijvoorbeeld Cragganmore) en rum (bijvoorbeeld Brugal extra viejo).

Ik hoop jullie veel tegen te komen op dit forum!
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you will be a mile away and you will have their shoes.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Michiel

Bericht door wouter »

Welkom op het forum Michiel!

Leuk dat je erbij bent! Een lekkere (Single Malt) Whisky is idd ook niet te versmaden, al blijft mijn passie toch Cognac ;-)

Ben benieuwd naar je ervaringen over de Menard Ancestrale. Hoor graag je mening erover op dit forum! ;-P

Groeten,

Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”