Even voorstellen, Richard...

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
NeoXO
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 21
Lid geworden op: do 31 dec 2020, 11:00

Re: Even voorstellen, Richard...

Bericht door NeoXO »

Leuk verhaal Richard en welkom. Ben benieuwd of de Peyrot de anticipatie waar kan maken. Ik heb 'm zelf nog niet mogen proeven, maar staat wel op het lijstje.
Gebruikersavatar
Richard
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 feb 2021, 08:20

Re: Even voorstellen, Richard...

Bericht door Richard »

NeoXO schreef: ma 08 feb 2021, 16:21 Leuk verhaal Richard en welkom. Ben benieuwd of de Peyrot de anticipatie waar kan maken. Ik heb 'm zelf nog niet mogen proeven, maar staat wel op het lijstje.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. De kritieken zijn veelal positief en deze staat bij velen tussen de favorieten.
Het gaat niet lang meer duren voordat de fles open gaat. Nog even het juiste moment afwachten.
It takes only one drink to get me drunk. The trouble is, I can't remember if it's the thirteenth or the fourteenth.

- George Burns.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen, Richard...

Bericht door Hans »

Richard schreef: ma 08 feb 2021, 15:53 Daar is best veel keuze ja. Als er andere winkels zijn met veel keuze houd ik me aanbevolen. Waar maakt me niet zoveel uit.
Ik denk dat Apeldoorn op dit moment wel het grootste assortiment in Nederland heeft.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
harryjose123
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 21 nov 2016, 21:24

Re: Even voorstellen, Richard...

Bericht door harryjose123 »

In Apeldoorn kun je bijna iedere cognac proeven die je koopt .
Gebruikersavatar
Richard
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 07 feb 2021, 08:20

Re: Even voorstellen, Richard...

Bericht door Richard »

harryjose123 schreef: ma 08 feb 2021, 22:22 In Apeldoorn kun je bijna iedere cognac proeven die je koopt .
De service en klantvriendelijkheid zijn echt top daar.
It takes only one drink to get me drunk. The trouble is, I can't remember if it's the thirteenth or the fourteenth.

- George Burns.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”