Omdat jullie mening telt

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
BoozeWines
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 13:56

Omdat jullie mening telt

Bericht door BoozeWines »

Goedendag
recentelijk hebben wij de website BoozeWines.nl vernieuwd.
Omdat jullie als Cognac kenners zeer belangrijk voor ons zijn, zouden we graag horen wat jullie van de site vinden. Op dit moment zijn we nog druk doende het assortiment steeds verder uit te breiden, maar graag horen wij of de huidige website aansluit bij jullie wensen https://www.BoozeWines.nl

Gezamenlijk met jullie feedback willen we er flink aan verder werken. Alvast hartelijk bedankt voor jullie mening :)

Met vriendelijke Cognac groet,
Peter van BoozeWines
jeronimo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 08:31
Locatie: Noord Brabant

Re: Omdat jullie mening telt

Bericht door jeronimo »

Frisse site. Overzichtelijk. Inhoudelijk over de cognac kan ik (nog) niet veel zeggen, beginnende drinker.

Van erp dranken groningen(Geen hoofdletters) Onderaan op de site.

Verder ziet er goed uit.
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Omdat jullie mening telt

Bericht door Ton »

Oké, enkele opmerkingen dan maar:
Overzichtelijk inderdaad. Dat is prettig. Ook fijn dat er niet meteen allerlei pop-ups doorheen dwarrelen.
Makkelijk dat bovenaan zo duidelijk staat dat verzenden boven €60 gratis is. Maar ik zou daar ook meteen willen zien wat de verzendkosten zijn als je dat bedrag niet haalt. Dus bijv: verzendkosten €10,-; boven €60,- gratis. Als het geen standaardbedrag is, dan zou dat misschien wel met een drop down-menu'tje opgelost kunnen worden.
Raar dat je van Julia Grappa alleen maar minimaal 2 flessen kunt bestellen, of is dat misschien een foutje. (En is dat dan de enige of zijn er meer van?)
Het is ook niet zo fijn dat je regelmatig ziet: image not available. Dat geeft geen vertrouwen.
Ook vreemd is het dat je soms meerdere foto's van één product hebt, maar wel allemaal dezelfde foto's, bv: Wild Geese, Irish Mist.
Het assortiment beoordeel ik dan maar even alleen op de cognacs. Een beetje van alles wat, maar van geen enkel merk een behoorlijk gamma.
Van Hennessy mag je toch minstens ook wel een XO verwachten en misschien nog wel wat meer. Ook van Remy Martin en Meukow; en de andere merken ben ik niet meer langs gegaan.
Het zou handig zijn als je binnen de selectie van cognacs ergens een drop down-menu hebt, waar je de merken kunt zien die jullie voeren en waar je dan meteen een merk kunt selecteren. Dat vind ik echt een gemis.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Succes met de online winkel!
BoozeWines
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 13:56

Nu ook verkoop cognac aan particulieren

Bericht door BoozeWines »

Goedendag recentelijk hebben wij de website BoozeWines.nl vernieuwd.

Omdat jullie als Cognac kenners centraal staan, zouden we graag horen wat jullie van de site vinden. Op dit moment zijn we nog druk doende het assortiment steeds verder uit te breiden, maar graag horen wij of de huidige website aansluit bij jullie wensen:
https://www.boozewines.nl/325-cognac

Gezamenlijk met jullie feedback willen we er flink aan verder werken. Alvast hartelijk bedankt voor jullie mening :)  

Met vriendelijke Cognac groet, Peter van BoozeWines
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Nu ook verkoop cognac aan particulieren

Bericht door Ton »

Weer een keer?
Ik heb gisteren uitgebreid gereageerd. Toen hebben jullie je vraag al gesteld in de rubriek 'even voorstellen'. Daar vind je ook mijn reactie en die van eventuele anderen.
Het heeft weinig zin om de vraag in meer dan één rubriek te plaatsen. ;)
BoozeWines
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 nov 2016, 13:56

Re: Omdat jullie mening telt

Bericht door BoozeWines »

Goedemorgen,

Nogmaals dank voor de eerder verkregen feedback.
Vandaar even een update, veel veranderingen en aanpassingen zijn doorgevoerd: https://www.boozewines.nl/325-cognac
Andere aanpassingen, volgen nog. We horen graag jullie waardevolle mening. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Peter
Boozewines
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Omdat jullie mening telt

Bericht door Ton »

Wat mij betreft: alle opmerkingen van november 2016 (zie hierboven) gelden nog steeds.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”