Importeur gezocht voor Audry Cognac

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Importeur gezocht voor Audry Cognac

Bericht door wouter »

Regelmatig ontvang ik e-mailtjes van mensen die opzoek zijn naar een verkoopadres van Audry Cognac, naar aanleiding van mijn positieve review over de XO Fine Champagne. Inmiddels is ook de Memorial van Audry geproefd en die smaakt tevens exceptioneel goed.

Nu zou ik graag via deze weg de vraag willen stellen of iemand een importeur of handelaar kent die interesse heeft om de mooie cognacs van dit merk te importeren in de Benelux? Het zou een geweldige aanvulling zijn op het huidige Cognac assortiment, aangezien dit merk nog niet vertegenwoordigd is...

Geïnteresseerden kunnen met mij (Wouter Ingwersen), contact opnemen op info@cognacreview.nl
Korte informatie over het huis Audry

Het huis van A. Edmond Audry werd in 1878 opgericht door de groot-groot-grootvader van de huidige eigenaar.

Begin jaren 50 van vorige eeuw, stopte Audry met de verkoop van Cognac, na het overlijden van de toenmalige eigenaar: Arisitide Boission. Er werden echter een aantal zeer oude voorraden in reserve gehouden in de hoop dat Audry ooit nog terugkwam.Die dag kwam in 1978, toen Bernard Boisson besloot om de familie traditie na bijna vier decennia te hervatten.

Vandaag de dag, sieren de Cognacs van Audry de tafels van een aantal van de beste en meest gewaardeerde restaurants ter wereld.
Afbeelding
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Importeur gezocht voor Audry Cognac

Bericht door wouter »

Inmiddels is bekend dat Cognacnet.eu de import van Audry Cognac naar Nederland voor zijn rekening neemt!

Check ook: link
Dag Wouter,

Klaas en o.g. hebben dhr. Boisson bezocht en en genoten van z’n gastvrijheid en de cognac.
We hebben afgesproken dat we met elkaar in zee gaan en dat wij hem deze week laten weten aan welke cognacs we denken, het zijn stuk voor stuk uitstekend gemaakte cognacs.
We zullen eind november begin december weer bij hem langs gaan om de cognac op te halen.
Het was werkelijk een genoegen om met deze aimabele man over zijn cognacs te spreken en hem over de geschiedenis te horen praten.
Ik weet bijna zeker dat we Audry niet zonder je artikel gevonden zouden hebben, en dan hadden we toch echt iets gemist, waarvoor onze dank.
We laten verder van ons horen.


Groet,
Eef Bulder
Wat leuk om te horen dat jullie in zee zijn gegaan met Audry! Het is een aanwinst voor Nederland is mijn en gelukkig ook jullie mening! Bedankt ook voor de lovende woorden! :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Audry”