Chateau Montifaud

Plaats reactie
ateliermirakel
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 09 jan 2015, 15:44

Chateau Montifaud

Bericht door ateliermirakel »

Mijn naam is Henk Schouten, bereikbaar op ateliermirakel@gmail.com. Ik wil rond de maand juni dit jaar een bezoek brengen met mijn schoonzoon aan het Chateau Montifaud in Frankrijk. Ik wil daar een rondleiding, deelnemen aan een proeverij en daar of in de buurt overnachten. Ik heb geen idee hoe, waar en wanneer ik dit moet reserveren, wie kan mij helpen aan een contact?
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Chateau Montifaud

Bericht door Ton »

Misschien heb je iets aan deze link: cognac-ton: Chateau Montifaud?
Onderaan de pagina vind je een link naar hun website, hun adres en een telefoonnummer. Een email-adres vind je wel op hun website. Is dit voldoende?
Als je nog andere cognacboeren wil bezoeken, kun je eens op deze map kijken. Je kunt zoeken op naam en inzoomen etc. Uitleg van de symbooltjes: hier
Niet vergeten om na het bezoek aan Chateau Montifaud op deze site even kort te vertellen of het leuk was ;)

Succes.
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Chateau Montifaud

Bericht door Roland »

ateliermirakel schreef:Mijn naam is Henk Schouten, bereikbaar op ateliermirakel@gmail.com. Ik wil rond de maand juni dit jaar een bezoek brengen met mijn schoonzoon aan het Chateau Montifaud in Frankrijk. Ik wil daar een rondleiding, deelnemen aan een proeverij en daar of in de buurt overnachten. Ik heb geen idee hoe, waar en wanneer ik dit moet reserveren, wie kan mij helpen aan een contact?
Ik ga ieder jaar, en overnacht altijd in Segonzac, 20 km van Château de Montifaud
bij Ted en Riet in http://www.druivenparadijs.nl
Ook dit jaar mogen ze ons in juli verwachten.

Mvg,
RolanD
Plaats reactie

Terug naar “Château de Montifaud”