31 jan en 1 feb

Alle in's en out's m.b.t. proeverijen en evenementen op Cognac-gebied!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CognacExpo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 11:04
Contacteer:

31 jan en 1 feb

Bericht door CognacExpo »

Cognac proefavond met o.a. de Deau 1999 en de Augier L'ocianique, Pasquet Nostalgie en andere.
In apeldoorn bij de Cognactheek: Donderdag 31 januari, vanaf 19:15 uur! Inschrijven via 055-2070471 en/of info@cognactheek.nl.
Bij Gall en Gall Vleuterweide: vrijdag 1 februari om 20:00 (aanmelden niet verplicht) €15,-


Ik geef ongeveer 50 proeverijen dit jaar en een deel ervan zal openbaar zijn. (meestal voor personeel restaurants/hotels/bars/slijters) Maar als ik denk dat het zinvol is zal ik ze hier vermelden.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 31 jan en 1 feb

Bericht door Hans »

CognacExpo schreef:Cognac proefavond met o.a. de Deau 1999 en de Augier L'ocianique, Pasquet Nostalgie en andere.
In apeldoorn bij de Cognactheek: Donderdag 31 januari, vanaf 19:15 uur! Inschrijven via 055-2070471 en/of info@cognactheek.nl.
Bij Gall en Gall Vleuterweide: vrijdag 1 februari om 20:00 (aanmelden niet verplicht) €15,-
Geen van beiden gaat me helaas lukken op zo'n korte termijn.
CognacExpo schreef:Ik geef ongeveer 50 proeverijen dit jaar en een deel ervan zal openbaar zijn. (meestal voor personeel restaurants/hotels/bars/slijters) Maar als ik denk dat het zinvol is zal ik ze hier vermelden.
Graag!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: 31 jan en 1 feb

Bericht door EelcoA »

CognacExpo schreef:Cognac proefavond met o.a. de Deau 1999 en de Augier L'ocianique, Pasquet Nostalgie en andere.
In apeldoorn bij de Cognactheek: Donderdag 31 januari, vanaf 19:15 uur! Inschrijven via 055-2070471 en/of info@cognactheek.nl.
Bij Gall en Gall Vleuterweide: vrijdag 1 februari om 20:00 (aanmelden niet verplicht) €15,-


Ik geef ongeveer 50 proeverijen dit jaar en een deel ervan zal openbaar zijn. (meestal voor personeel restaurants/hotels/bars/slijters) Maar als ik denk dat het zinvol is zal ik ze hier vermelden.
Klinkt als een gave line-up Rowin, ik ga even proberen om wat tijd vrij te maken voor de vrijdag!
Robert
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 37
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 12:03
Locatie: Almere

Re: 31 jan en 1 feb

Bericht door Robert »

Helaas kan ik beide dagen niet. Maar ik houd me aanbevolen voor een andere keer!
Plaats reactie

Terug naar “Proeverijen & Cognac-dates”