6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Alle in's en out's m.b.t. proeverijen en evenementen op Cognac-gebied!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Bericht door wouter »

Beste Cognac vrienden en liefhebbers,

Op 16 november 2012 is het alweer zover, de 6de Cognac Forum proeverij zal dan alweer plaatsvinden!

Wat? Proeverij waarbij de forumleden elkaar kunnen leren kennen en zo'n 10 Cognacs te proeven krijgen. Tevens zullen er hapjes op de tafel staan.

Welke Cognacs? Zoals het er nu naar uitziet zullen er hoofdzakelijk XO Cognacs zijn die geschonken worden. De Cognac-namen probeer ik geheim te houden tot de betreffende proeverij.

Waar? In Amersfoort bij Wijnhuis Alexander. Adres: Hamseweg 13, 3828AA te Amersfoort.

Wanneer? Vrijdag 16 november 2012, vanaf 20.00 uur (koopavond is tot 21.00 uur, er kunnen dus enkele winkel-gasten zijn...)

Kosten? 20 euro, koopje dus voor de te proeven Cognacs! Dit bedrag dient vooraf aan mij overgemaakt te worden. Ik zal de deelnemers van het rekeningnummer op de hoogte stellen.

Er is echter één uitzondering:
-Breng je namelijk je eigen (XO kwaliteit) fles mee, dan betaal je geen entree/20 euro. Het leukste vind ik als zoveel als mogelijk mensen een fles kunnen meenemen! Graag vooraf per email aan mij melden welke fles er meegenomen wordt.

Aantal personen? Er kunnen maximaal 14 mensen aan de proeverij deelnemen.

Aanmelden? Dit kan door middel van een prive bericht gericht aan mij (wouter), tevens kan het onder dit bericht aangegeven worden.

Mensen die meegaan:
1.Wouter
2.Hans
3.Roland
4.Eurotail
5.Rednose
6.MaartenV
7.Gereserveerd
8.Laurens
9.htmsmeets
10.Carolien
11.
12.
13.
14.
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: 6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Bericht door wouter »

Als iemand onder onze forumleden interesse heeft in deze proeverij dan hoor ik dat heel graag! :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1707
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: 6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Bericht door Roland »

wouter schreef:Als iemand onder onze forumleden interesse heeft in deze proeverij dan hoor ik dat heel graag! :D
Er heeft zich ook een vrouwelijke liefhebster gemeld.

Bij mijn vorige proeverij in Helmond waren de vrouwen in de meerderheid ;)
Gebruikersavatar
MaartenV
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 24 feb 2012, 19:38
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: 6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Bericht door MaartenV »

Ik heb na mijn aanmelding niets meer vernomen over deze proeverij. Heb inmiddels een andere afspraak en zeg daarom bij dezen af.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it - John Raper

My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is: Keep him or her as far away from a church as you can - Frank Zappa
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 6de Cognac Forum Proeverij - 16 november 2012

Bericht door Hans »

MaartenV schreef:Ik heb na mijn aanmelding niets meer vernomen over deze proeverij. Heb inmiddels een andere afspraak en zeg daarom bij dezen af.
Jammer Maarten, wellicht tot een volgende keer.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Proeverijen & Cognac-dates”