metaxa grand fine

Alles buiten Cognac, dat het leven aangenaam maakt. Zoals Pineau des Charentes, sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
Plaats reactie
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

metaxa grand fine

Bericht door peter65 »

Gisterenavond met mijn vrouwtje een Griekje gaan doen en als afsluiter een koffietje met een Metaxa grand fine.het was de eerste keer dat ik dit lekkers proefde.Heb er nog 2 extra genomen( :D )om een vergelijk te kunnen nemen met mijn marnier vsop. Moet eerlijk zeggen dat dit zeker zo lekker was. Heefr er nog iemand ervaring met deze Metaxa of heeft er al iemand ervaring met de Private Reserve of met nog een trapje hoger de METAXA ANGELS' TREASURE.
alvast bedankt peter
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Re: metaxa grand fine

Bericht door peter65 »

nog even een afbeelding van de mooie fles
Bijlagen
grande-fine-metaxa-400x400.jpeg
grande-fine-metaxa-400x400.jpeg (16.72 KiB) 1996 keer bekeken
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: metaxa grand fine

Bericht door EelcoA »

Zeker een gave fles Peter! Prima Griek als ze deze hebben staan... :D
peter65 schreef:heeft er al iemand ervaring met de Private Reserve
Ik heb er een flesje van staan, meegenomen uit Athene toen ik er was. Mooie fles, maar inhoud toch niet echt mijn ding. Te veel Muscat, zoetig, kruidig, geparfumeerd voor mijn smaak. Maar max 2-3 glaasjes uit daardoor (en door veel hele lekkere alternatieven op dezelfde plank). Als je eens in de buurt bent van Rotterdam mag je hem zo meenemen wat mij betreft Als ik er iemand anders gelukkig mee kan maken.... :D
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Re: metaxa grand fine

Bericht door peter65 »

Inderdaad, een prima Griek hier in Herentals(http://elgrecoherentals.be) super lekker, woonde ik nu maar in Nederland, was al plankgas richting Rotterdam
peter :mrgreen:
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: metaxa grand fine

Bericht door EelcoA »

peter65 schreef:Inderdaad, een prima Griek hier in Herentals(http://elgrecoherentals.be) super lekker, woonde ik nu maar in Nederland, was al plankgas richting Rotterdam
peter :mrgreen:
Ziet er inderdaad stijlvoller uit dan z'n naam doet vermoeden (ik kan me in Utrecht centrum vanuit m'n studententijd een gyrostent van dezelfde naam herinneren, vanwege de hoeveelheid rauwe ui en tzatziki was die off limits tot rond 3 uur 's nachts) ;)
Als ik weer eens in Belgie ben voor werk zal ik je even een priveberichtje sturen, wellicht dat ik de fles dan ergen voor je kan droppen!
peter65
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:48
Locatie: Herentals

Re: metaxa grand fine

Bericht door peter65 »

EelcoA schreef:
peter65 schreef:Inderdaad, een prima Griek hier in Herentals(http://elgrecoherentals.be) super lekker, woonde ik nu maar in Nederland, was al plankgas richting Rotterdam
peter :mrgreen:
Ziet er inderdaad stijlvoller uit dan z'n naam doet vermoeden (ik kan me in Utrecht centrum vanuit m'n studententijd een gyrostent van dezelfde naam herinneren, vanwege de hoeveelheid rauwe ui en tzatziki was die off limits tot rond 3 uur 's nachts) ;)
Als ik weer eens in Belgie ben voor werk zal ik je even een priveberichtje sturen, wellicht dat ik de fles dan ergen voor je kan droppen!
Altijd welkom,na 18.00 uur gedaan met werken en kan ik je iets lekkers van het huis aanbieden.
peter
Plaats reactie

Terug naar “Overige heerlijkheden!”