Générations 40.5 %

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Générations 40.5 %

Bericht door JohanB »

Op de website staat dat hij meer dan 60 jaar oud is. Ik heb hen eens een mail gestuurd (voor ik een fles aankocht) om eea te vragen ivm de leeftijd. Ik wilde wel eens weten of het minstens 60 jaar is of dat het een gemiddelde leeftijd is. Dit kreeg ik terug van Emmanuel Painturaud:

"Bonjour,

Le cognac Générations est un assemblage. Mais l'eau de vie qui la compose majoritairement est âgée d'au moins 60 ans. "

Voilà, een assemblage dus maar de jongste eau de vie is minstens 60 jaar oud. EN ... op dit moment (ik dacht tot het einde van de maand) strooien ze bij J. Painturaud met de kortingen op hun cognacs. Nu kost de Générations 'slechts' 140 € ipv 175 €. Als je dat uitrekent voor een fles van 70cl lig je aan nog geen 200 €. En dat voor een assemblage van die leeftijd. Dat kon ik echt niet laten liggen. Wel nog een tip. Geen idee of dat nu al verholpen is, maar toen ik bestelde kon ik niet aanvinken dat ik wilde betalen met een overschrijving. Dat zou volgens Emmanuel wel nog worden toegevoegd aan de website. Indien het er nog niet op staat, stuur je best een gewone mail en dan krijg je de bankgegevens in bijlage in je mail. Voor de rest was de communicatie en de afhandeling uitstekend.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Roel
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 108
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 14:23
Locatie: Heesch

Re: Générations 40.5 %

Bericht door Roel »

Bedankt voor de tip, JohanB. Zojuist via de site van Painturaud de Hors d'Age (blijft een van mijn favorieten!) en de Générations besteld. Kon via mijn creditcard betalen. Verliep zeer soepel en de prijzen zijn zeer aanlokkelijk!
Ipsa scientia potestas est
Mijn actuele collectie
Plaats reactie

Terug naar “Jacques Painturaud”