Overdracht Cognac forum aan Hans

Tips of ideeën voor dit Forum?
Tevens Forum gerelateerde berichten.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door wouter »

Beste Cognacliefhebbers en forum leden,

Bijna 9 jaar geleden, op woensdag 20 januari 2010, begon ik dit forum over de drank welke wij zo begeren. Ondertussen staat de teller op 10.000 posts en heeft het forum 853 leden waaronder vele actieve leden waarvoor twee keer per jaar een Cognacforum proeverij wordt georganiseerd.

Afgelopen jaren heb ik door werkgerelateerde zaken en familie mijn ziens te weinig tijd gehad om het forum verder te kunnen laten uitgroeien. Ik heb Hans, trouw lid van het eerste uur en oud moderator, gevraagd of hij wellicht het forum zou willen overnemen en doorzetten om zo het forum te kunnen waarborgen voor de toekomst. Hans heeft aangegeven dit graag te doen in samenwerking met zijn schoonzoon Tim voor de technische ondersteuning. Per gisteren is Hans officieel eigenaar van het forum.

Wat mij betreft heeft het Cognacforum in Hans en Tim een geweldige opvolging gevonden, laten we hier bij de volgende Cognacforum proeverij een glas op heffen! :)

Heel veel succes Hans en Tim!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Hans »

Dank je Wouter, voor je mooie woorden en inspanningen in de afgelopen jaren! Wij gaan ons best doen om het cognacforum voort te zetten op de manier waarop het jarenlang gefunctioneerd heeft:
een ontmoetingsplek voor cognacliefhebbers, waar iedere smaak en mening er mag zijn, waar op een respectvolle en prettige manier met elkaar gecommuniceerd wordt, niet commercieel maar waar best plaats mag zijn voor commercie mits die niet de boventoon voert en waar de mogelijkheid geboden wordt elkaar regelmatig te ontmoeten rond een goed glas.

Het zal even duren voor we op stoom zijn. Het is al weer een jaar of twee geleden dat ik gestopt was met modereren en ik merkte direct dat mijn vaardigheden op dat gebied wat bijschaving behoeven. ;)
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
Jurrien
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 18:36

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Jurrien »

Hans, gefeliciteerd met deze aanwinst. Miste afgelopen periode je aanwezigheid op de site. Fijn dat Tim en jij de draad weer oppakken.

Wouter voorzover ik het kan overzien, verstandige keuze. Werk en famillie zijn zeer belangrijk. Bedankt voor alle jaren.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Hans »

Jurrien schreef:Hans, gefeliciteerd met deze aanwinst. Miste afgelopen periode je aanwezigheid op de site. Fijn dat Tim en jij de draad weer oppakken.
Dank, Jurrien. Een van je wensen (op de laatste proeverij) is al gehonoreerd: het merken en soorten forum is opgeschoond.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Roland »

wouter schreef:Beste Cognacliefhebbers en forum leden,

Bijna 9 jaar geleden, op woensdag 20 januari 2010, begon ik dit forum over de drank welke wij zo begeren. Ondertussen staat de teller op 10.000 posts en heeft het forum 853 leden waaronder vele actieve leden waarvoor twee keer per jaar een Cognacforum proeverij wordt georganiseerd.
9 jaar geleden, een hele tijd.
In deze 10.000 posts heb ik heel wat info kunnen opdoen.
wouter schreef: Afgelopen jaren heb ik door werkgerelateerde zaken en familie mijn ziens te weinig tijd gehad om het forum verder te kunnen laten uitgroeien. Ik heb Hans, trouw lid van het eerste uur en oud moderator, gevraagd of hij wellicht het forum zou willen overnemen en doorzetten om zo het forum te kunnen waarborgen voor de toekomst. Hans heeft aangegeven dit graag te doen in samenwerking met zijn schoonzoon Tim voor de technische ondersteuning. Per gisteren is Hans officieel eigenaar van het forum.
Top dat Hans en Tim het willen overnemen.
wouter schreef: Wat mij betreft heeft het Cognacforum in Hans en Tim een geweldige opvolging gevonden, laten we hier bij de volgende Cognacforum proeverij een glas op heffen! :)

Heel veel succes Hans en Tim!
Mag best een speciaal glas zijn :-)
harryjose123
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 21 nov 2016, 21:24

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door harryjose123 »

Wouter hartelijk dank voor je fantastische inzet van de afgelopen jaren .
Hans en Tim heel fijn dat jullie het forum gaan overnemen van Wouter en voort gaan zetten ,mijn dank aan jullie allen .
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2149
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Ton »

Bijzonder veel dank aan Wouter die met zijn creatie van dit forum heel veel liefhebbers met elkaar in contact heeft weten te brengen. Geweldig dat hij dit zo'n lange tijd heeft willen doen.
We hebben in Hans een waardig opvolger, die zijn sporen reeds ruimschoots heeft verdiend. Ik wens hem alle succes toe in het levendig houden van het forum op een wijze dat mensen zich er thuis kunnen voelen.
Fijn ook dat Tim de benodigde technische ondersteuning wil geven. Ook Tim veel succes gewenst.
We zullen er de komende proeverij zeker een glas op heffen, maar dat ga ik vanavond ook al doen met de wens dat er nog veel nieuwe en actieve leden zullen volgen.
Cheers!
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Hans »

Dank, Harry en Ton!
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door JohanB »

Wat mij alleszins opvalt, als regelmatige gebruiker van dit forum, is dat het de laatste weken redelijk levendig geworden is. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen. Hopelijk blijft het op z'n minst zo en wordt het nog 'drukker'.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Overdracht Cognac forum aan Hans

Bericht door Hans »

JohanB schreef:Wat mij alleszins opvalt, als regelmatige gebruiker van dit forum, is dat het de laatste weken redelijk levendig geworden is. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen. Hopelijk blijft het op z'n minst zo en wordt het nog 'drukker'.
Mooi! Het is nu natuurlijk ook de ideale cognac-tijd, zo rond de feestdagen. En veel mensen hebben vrij, dan besteed je ook makkelijker wat tijd aan het forum. Mooi doel voor 2019 om dit vast te houden :D
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Forum”