Even voorstellen, Spypiet

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Spypiet
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 11:48

Even voorstellen, Spypiet

Bericht door Spypiet »

Mijn naam is Erwin en ik ben 22 jaar oud. Ik ben al enige tijd geïnteresseerd in Whiskey en drink dit regelmatig onder het genot van vrienden en een goede sigaar. Zo op zijn tijd dronk ik cola Cognac. Een tijdje geleden heb ik een fles Remy Martin Fine Champagne Cognac geërfd van mijn opa, dit heeft er voor gezorgd dat ik nu ook geïnteresseerd ben in verschillende Cognac. De rede dat ik me hier heb aangemeld is in eerste instantie erachter te komen wat voor Cognac ik nu precies in handen heb, en op langer termijn heb ik mij aangemeld om me verder in de Cognac wereld te verdiepen. Ik ben nog jong dus heb veel te leren op dit gebied.



Afbeelding
22 jarige beginnend cognac drinkertje.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Even voorstellen,

Bericht door Hans »

Spypiet schreef:De rede dat ik me hier heb aangemeld is in eerste instantie erachter te komen wat voor Cognac ik nu precies in handen heb, en op langer termijn heb ik mij aangemeld om me verder in de Cognac wereld te verdiepen. Ik ben nog jong dus heb veel te leren op dit gebied.
Welkom op het forum, Erwin! De Rémy Martin van je opa is een prima start. Je kunt op het forum en op Cognacreview wel de nodige informatie vinden over dit merk.
En om je verder te verdiepen in deze goddelijke drank biedt het forum genoeg om je voorlopig bezig te houden.
Je bent niet de enige van jouw leeftijd op het forum, op de laatste proeverij waren verschillende twintigers.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Even voorstellen,

Bericht door wouter »

Heel hartelijk welkom op het forum Erwin! Hier zelf met 23 jaar ook nog relatief jong ;-)

Spypiet schreef:het genot van vrienden en een goede sigaar.
Goed zo! Welke sigaren rook je dan in het bijzonder?

Als je vragen hebt, vooral hier stellen! :D

Hartelijke groeten,

Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”