Jouw laatste Cognac aankoop?

Welke cognac heb je recent nog gekocht?
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door Ton »

Mooi keuze! :mrgreen:
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door JohanB »

De Guillon-Painturaud is binnen. Wat een service, zeg. Alles is geregeld in amper 4 dagen, van het plaatsen van de bestelling tot het leveren.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door Ton »

Gisteren de Fins Bois 1988 van Dupuy en de Très Vieux van Bache-Gabrielsen gewonnen op Catawiki.
Ik heb de Très Vieux al eerder gehad, maar alleen een restje in een fles. Ik verheug me er opnieuw op!
De Fins Bois had ik nog niet. Wel van Dupuy een Borderies 1971 die geweldig goed was. Dus ook hiernaar heel benieuwd.
Gebruikersavatar
EelcoA
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 16 aug 2017, 15:49

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door EelcoA »

Ton schreef:Gisteren de Fins Bois 1988 van Dupuy en de Très Vieux van Bache-Gabrielsen gewonnen op Catawiki.
Ik heb de Très Vieux al eerder gehad, maar alleen een restje in een fles. Ik verheug me er opnieuw op!
De Fins Bois had ik nog niet. Wel van Dupuy een Borderies 1971 die geweldig goed was. Dus ook hiernaar heel benieuwd.
Volgens mij heb je de Dupuy voor een aardig schappelijk prijsje op de kop weten te tikken (zeker tov de website-prijs). Dus snap wel waarom het als 'gewonnen' voelt (al denkt Rowin daar wellicht anders over ;-)). Afijn, ben erg benieuwd naar jouw mening als die door het glas is gegaan!
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door Ton »

Ik denk het ook. En de vorige fles ging ook voor zoiets geloof ik... 8-)
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door Roland »

JohanB schreef:Eén deze dagen komt er een Guillon-Painturaud Renaissance mijn kant op alsook de pineau Extra Vieux Rosé. Kanniwachte.
Die Renaissance moet erg lekker zijn.
Staat reeds een hele tijd op mijn wenslijstje.

mvg,
RolanD
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door JohanB »

Ik laat hier iets weten als de fles open gaat.
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Gebruikersavatar
CognacExpo
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 02 okt 2016, 11:04
Contacteer:

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door CognacExpo »

EelcoA schreef:
Ton schreef:Gisteren de Fins Bois 1988 van Dupuy en de Très Vieux van Bache-Gabrielsen gewonnen op Catawiki.
Ik heb de Très Vieux al eerder gehad, maar alleen een restje in een fles. Ik verheug me er opnieuw op!
De Fins Bois had ik nog niet. Wel van Dupuy een Borderies 1971 die geweldig goed was. Dus ook hiernaar heel benieuwd.
Volgens mij heb je de Dupuy voor een aardig schappelijk prijsje op de kop weten te tikken (zeker tov de website-prijs). Dus snap wel waarom het als 'gewonnen' voelt (al denkt Rowin daar wellicht anders over ;-)). Afijn, ben erg benieuwd naar jouw mening als die door het glas is gegaan!

haha ja hij heeft wel erg mazzel. Ik weet dat het me geld kost, maar een week lang reclame op catawiki en deze geweldige review op het Forum compenseren het ;) en vaak doe ik er nog een glas of minituren bij, en soms verschijnt dat weer op sociale media. Dus al met al...
Rowin
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door Ton »

Ja, bedankt voor het extra glas!
Je kunt er nooit genoeg hebben.
En een leuk tasje er bij!
Gebruikersavatar
JohanB
Cognac Ancestrale
Cognac Ancestrale
Berichten: 889
Lid geworden op: ma 13 mar 2017, 19:25

Re: Jouw laatste Cognac aankoop?

Bericht door JohanB »

Vandaag is de Dudognon Héritage geleverd met een sample Michelet XO. Merci, Nicky !
"Le grand-père plante la vigne, son fils fait le vin. Son petit-fils saura pourquoi."
Plaats reactie

Terug naar “Jouw laatste cognacaankoop”