Jules Bellery

Voor alle vragen en onderwerpen mbt de wereld van de Cognac. Stel vragen gerust!
Plaats reactie
Rockbass
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 26 jun 2013, 20:39

Jules Bellery

Bericht door Rockbass »

Iemand ervaring met de Jules Bellery VSOP? Deze staat tegenwoordig bij de Gall&Gall in de schappen. Deze cognac wordt geproduceerd door Louis Royer als ik het goed begrepen heb en kost 25 euro.

Gewoon proberen of heb ik met een Menard VSOP voor ongeveer dezelfde prijs meer cognac voor mij geld?

Groet,
René
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Jules Bellery

Bericht door Ton »

Jules Bellery is voor zover ik weet pas vrij recent opnieuw op de markt gezet. Ik was er nog niet van op de hoogte in elk geval. Er zal daarom ook nog niet veel ervaring mee zijn.
Maar het is inderdaad een merk dat destijds door Royer is overgenomen. Ik denk ook dat het merk nu in collaboratie met Gall & Gall geproduceerd wordt (misschien wel exclusief) en dan zal Royer niet een slecht product willen produceren.
Gewoon proberen dus, maar... natuurlijk wel voor eigen risico ;)
Rockbass
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 26 jun 2013, 20:39

Re: Jules Bellery

Bericht door Rockbass »

Ja, dat vroeg ik mezelf ook af: Louis Royer kan het zich toch niet veroorloven een slecht product in de markt te zetten?

De beschrijving van de Jules Bellery VSOP is misschien wel interessant. Mooi in balans met tonen van vanille, abrikoos, pruimen, hazelnoten en eiken. Wie weet ga ik deze eens proberen en uiteraard geheel voor eigen risico.
Pellie
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 06 jan 2019, 12:16

Re: Jules Bellery

Bericht door Pellie »

Ik heb deze net op en kan verzekeren dat je echt waar voor je geld krijgt. Nu rond 25 euro bij gall!
Rockbass
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 26 jun 2013, 20:39

Re: Jules Bellery

Bericht door Rockbass »

De Jules Bellery VSOP staat nog steeds op mijn lijstje.

Heb eerst de Joseph Guy VSOP geprobeerd. Vond ik niet verkeerd!

Vanochtend binnengekregen de Marquis VSOP en de Marquis XO. Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd.
Plaats reactie

Terug naar “Vragen en algemene Cognac onderwerpen”