Bas

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Bas

Bericht door Bas »

Hoi :)

Ik ben Bas, 29 jaar, werk in de IT en drink zo af en toe graag een glas cognac.

Geen idee hoe ik ooit met cognac in aanraking ben gekomen, maar ik vind het wel lekker. Ben nog bezig met ontdekken waar mijn voorkeur nu naar uit gaat, maar momenteel zijn dat toch wel de lichtere, fruitige cognacs als de Remy Martin Coeur de Cognac en de Hennessy Fine de Cognac. Meer aanraders in die klasse zijn dan ook van harte welkom!
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Bas

Bericht door wouter »

Welkom op het CognacForum!

De Coeur de Cognac heb ik nog nooit geproefd, had ergens gelezen dat deze redelijk zoet en inderdaad zeer fruitig van smaak is.
Moet hem misschien ook maar eens gaan proeven ;)

De Hennessy Fine de Cognac is inderdaad een zeer prettige Cognac, heb je de Remy Martin VSOP al geproefd? Is zeker een aanrader!

Waarschijnlijk vind je de Cognacs van Montifaud ook wel lekker! Lekker zacht en fruitig!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Re: Bas

Bericht door Bas »

Hoi Wouter,

dank voor het hartelijke welkom en de tips. Ik heb de Remy Martin VSOP wel eens geprobeerd (al een hele tijd geleden) maar ik zal hem nog eens oppikken..

Montifaud ken ik nog niet, daar moest ik dan ook maar eens verandering in brengen :)
Gebruikersavatar
Michiel
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 76
Lid geworden op: do 21 jan 2010, 10:02

Re: Bas

Bericht door Michiel »

Hoi Bas

Welkom op het forum! Ik ben groot fan van de montifaud cognacs. Mooie producten tegen een schappelijke prijs. De VSOP petit champagne zal je zeker aanspreken!
Verder vind ik je smaakvoorkeuren wel interresant, alhoewel ik de hennessy fine de cognac meer als zacht dan als fruitig zou omschrijven.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you will be a mile away and you will have their shoes.
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Re: Bas

Bericht door Bas »

Michiel schreef:alhoewel ik de hennessy fine de cognac meer als zacht dan als fruitig zou omschrijven.
Daar kan ik me wel in vinden :) Hij is inderdaad niet zo fruitig als de Coeur de Cognac, maar net zo lekker zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”