Ook even voorstellen

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
WormTub
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 03 jan 2011, 07:13

Ook even voorstellen

Bericht door WormTub »

Hallo Forummers,

allereerst de beste wensen aan iedereen, en dat het maar weer een spiritueel jaar mag worden. Tijdens de week vakantie rond de afgelopen feestdagen was ik op het Internet aan zoeken naar wat info over cognac en zo kom ik (hoe kan het ook anders) op Het Cognac Forum terecht. Dus meteen maar eens aanmelden om een bijdrage te kunnen leveren, al zal die nog zeer beperkt zijn, want ik ben totaal nieuw in de wereld van de cognacs.