Nieuw bij het Cognac Forum

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TheCognacBrothers
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 aug 2017, 21:38

Nieuw bij het Cognac Forum

Bericht door TheCognacBrothers »

Beste leden van het Cognac Forum,

Wij zijn nieuw op dit forum en zouden ons graag even willen voorstellen; Wij zijn Tjardy en Djandry Esmeijer, twee broeders die altijd al een passie hebben gehad voor het creëren van onvergetelijke momenten, en dan hebben wij het natuurlijk over momenten met een glas of fles cognac.
Door CognacExpo NL zijn wij verder geïnspireerd geraakt, hierdoor hebben wij de stap genomen en een bezoek gebracht aan de mooie Franse regio Cognac.
Na een bezoek aan vijf huizen hebben wij de mogelijkheid gekregen om deze vijf merken te distribueren naar Nederland, deze kans hebben wij natuurlijk met beide handen aangenomen en sindsdien de stap genomen om hiermee full-time aan de slag te gaan.
Banner Logo's The Cognac Brothers.png
Banner Logo's The Cognac Brothers.png (173.7 KiB) 2891 keer bekeken
Zie onze vijf merken ook onder 'Nieuwtjes' en voor verdere vragen of bestellingen kan je ons altijd een persoonlijk berichtje sturen.

Wij horen graag jullie feedback over deze merken en natuurlijk wat jullie favoriet is onder deze merken.

Met vriendelijke groet,
Tjardy & Djandry Esmeijer
IMG-20170702-WA0122.jpg
IMG-20170702-WA0122.jpg (216.13 KiB) 2891 keer bekeken
Gebruikersavatar
Roland
volledige moderator
volledige moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: wo 28 dec 2011, 23:21
Locatie: Belgium

Re: Nieuw bij het Cognac Forum

Bericht door Roland »

Welkom,
Ik zie dat jullie website http://www.thecognacbrothers.nl/ in ontwikkeling is.

Waar zijn jullie gevestigd ?

Ik zie dat A. de Fussigny, Bourgoin en J. Painturaud ook verkrijgbaar zijn bij cognactheek
https://cognactheek.nl/?product_cat=cognacproducenten


mvg,
RolanD
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Nieuw bij het Cognac Forum

Bericht door Ton »

Altijd leuk, een nieuwe onderneming op het gebied van cognacs. Ik wens jullie veel succes.
Je vraagt naar onze mening, nou die van mij zal ik dan geven. Wel een persoonlijke mening natuurlijk en iedereen kan daar anders over denken.

De keuze voor deze vijf merken vind ik op'merk'elijk: in Nederland nogal onbekend, alle vijf geheel verschillend van opzet. Ik hoop dat jullie voldoende belangstellenden weten te trekken voor deze bijzondere merken, want bijzonder zijn ze wel.
Bourgoin, Lecat en Painturaud zijn drie bouilleurs de cru. Painturaud is grande champagne en vind ik een uitstekende cognac.
Bourgoin en Lecat maken beide ook goede cognacs, maar het zijn fins bois cognacs en ik vind ze nogal aan de dure kant voor fins bois. Maar ze bevallen me allebei wel goed.
D'aincourt hanteert absurde prijzen. Naar mijn mening is hun idee daarachter: als je ze maar duur maakt, dan ontstaat er vanzelf belangstelling. Ik hou daar niet zo van. Misschien kun je uitleggen waarom hij zoveel moet kosten, de standhouder op de Expo lukt dat in elk geval niet.
De Fussigny ken ik niet zo goed. Het merk is de laatste jaren nogal eens van eigenaar veranderd. Het lijkt me een middle-of-the road cognac, maar ik heb hem nog nooit geproefd.

Je vraagt wat mijn favoriet is van deze vijf. Dan zou dan zonder veel twijfel Painturaud zijn. Bourgoin als tweede, mits de prijs wat gunstiger wordt.
Ik neem aan dat het jullie bedoeling is om vooral aan horeca en winkels te gaan leveren?
Gebruikersavatar
TheCognacBrothers
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 aug 2017, 21:38

Re: Nieuw bij het Cognac Forum

Bericht door TheCognacBrothers »

Roland schreef:Welkom,
Ik zie dat jullie website http://www.thecognacbrothers.nl/ in ontwikkeling is.

Waar zijn jullie gevestigd ?

Ik zie dat A. de Fussigny, Bourgoin en J. Painturaud ook verkrijgbaar zijn bij cognactheek
https://cognactheek.nl/?product_cat=cognacproducenten
Hallo Roland bedankt voor je reactie, wij zijn gevestigd in Utrecht.
Onze website is inderdaad nog in ontwikkeling en de Cognactheek voert onze merken in zijn assortiment.

Voor meer informatie kan je ons altijd mailen.
Gebruikersavatar
TheCognacBrothers
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 07 aug 2017, 21:38

Re: Nieuw bij het Cognac Forum

Bericht door TheCognacBrothers »

Ton schreef:Altijd leuk, een nieuwe onderneming op het gebied van cognacs. Ik wens jullie veel succes.
Je vraagt naar onze mening, nou die van mij zal ik dan geven. Wel een persoonlijke mening natuurlijk en iedereen kan daar anders over denken.

De keuze voor deze vijf merken vind ik op'merk'elijk: in Nederland nogal onbekend, alle vijf geheel verschillend van opzet. Ik hoop dat jullie voldoende belangstellenden weten te trekken voor deze bijzondere merken, want bijzonder zijn ze wel.
Bourgoin, Lecat en Painturaud zijn drie bouilleurs de cru. Painturaud is grande champagne en vind ik een uitstekende cognac.
Bourgoin en Lecat maken beide ook goede cognacs, maar het zijn fins bois cognacs en ik vind ze nogal aan de dure kant voor fins bois. Maar ze bevallen me allebei wel goed.
D'aincourt hanteert absurde prijzen. Naar mijn mening is hun idee daarachter: als je ze maar duur maakt, dan ontstaat er vanzelf belangstelling. Ik hou daar niet zo van. Misschien kun je uitleggen waarom hij zoveel moet kosten, de standhouder op de Expo lukt dat in elk geval niet.
De Fussigny ken ik niet zo goed. Het merk is de laatste jaren nogal eens van eigenaar veranderd. Het lijkt me een middle-of-the road cognac, maar ik heb hem nog nooit geproefd.

Je vraagt wat mijn favoriet is van deze vijf. Dan zou dan zonder veel twijfel Painturaud zijn. Bourgoin als tweede, mits de prijs wat gunstiger wordt.
Ik neem aan dat het jullie bedoeling is om vooral aan horeca en winkels te gaan leveren?
Hallo Ton bedankt voor je uitgebreide reactie. Maar onze focus ligt inderdaad bij het leveren van onze cognacs aan horeca gelegenheden, hotels en slijterijen. Voornamelijk zitten wij nu in Midden-Nederland, maar het doel wordt natuurlijk om heel Nederland te voorzien van onze exclusieve cognacs.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”