Crazylegs stelt zich voor

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
crazylegs
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 9
Lid geworden op: za 27 jul 2013, 23:02

Re: Crazylegs stelt zich voor

Bericht door crazylegs »

De Frapin VSOP net geproefd, erg lekker!
Gebruikersavatar
ikpatje
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 16 jun 2013, 19:14
Locatie: (g)limburg - BE

Re: Crazylegs stelt zich voor

Bericht door ikpatje »

crazylegs schreef:Uiteindelijk is het de Frapin VSOP geworden van. Wat denken jullie, goede keuze? Vanavond voor het eerst proberen :)
Kijk C , alleen jij kan beoordelen of het het goede keuze was , smaakprofielen zijn o zo persoonlijk. Wat een ander top beoordeeld vindt ik of jij misschien maar middelmatig of zelfs slecht
+ vergeet niet dat smaakprofielen een beetje seizoensgebonden zijn en ook door de tijd je smaakprofiel zal evolueren en of zelfs veranderen .
Zo kan het gebeuren dat wat je vandaag lekker vindt je binnen enkele jaren brrrrrrrrr niet meer zo goed inschaalt.
Mijn Cognac-Collectie
Tips,advies,raad .... = steeds welkom , 2 weten meer als 1. Danks bij voorbaat.Patje.
rancio
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 34
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 18:35

Re: Crazylegs stelt zich voor

Bericht door rancio »

Beste, zeker eens de cognacs van Ragnaud Sabourin proberen, opbouwend vs no 4, vsop no 10, reserve speciale no 20. Hier heb je een superkwaliteit en kan je mooi vergelijken hoe cognac evolueert naarmate hij ouder wordt. Vs = 4jaar, vsop 10 jaar en reserve speciale 20 jaar. Een heel mooie "instap".
zeesting
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 96
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 18:24

Re: Crazylegs stelt zich voor

Bericht door zeesting »

Welkom op het forum,
heb eigenlijk zelf nog niet heel veel ervaring met Cognac :mrgreen: maar ik kan je alvast een Grateaud, XO Millenium aanraden :idea:
wel zuinig mee omspringen het is maar een 50cl fles :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”