Jones

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jones
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 21:45
Locatie: Rotterdam

Jones

Bericht door Jones »

Na een jaar lang te hebben genoten van de talloze reviews (en ze ook bij Wouter heb mogen uitproberen ;) ), wordt het toch wel eens tijd om mij hier op het forum te introduceren!

Ik ben Jones, 22 jaar oud, en studeer momenteel Trade Management Asia in Rotterdam. Kom evenals onze Cognac-expert uit Haarlem, en geniet natuurlijk zo veel mogelijk van de godendrank als ik kan. Buiten de cognac ben ik ook een groot liefhebber van sigaren, en geniet op zijn tijd dan ook van een goede sigaar. Ik ben zo'n jaartje of 3 geleden in contact gekomen met cognac, en sindsdien ben ik er met de dag meer van gaan houden. Ik dacht wel het een en ander te weten over cognac, maar Wouter heeft altijd weer nieuwe weetjes (en flessen!) klaarliggen als ik langs kom haha:)

Groetjes,
Jones
Maybe it's like becoming one with the cigar. You lose yourself in it; everything fades away: your worries, your problems, your thoughts. They fade into the smoke, and the cigar and you are at peace.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Jones

Bericht door wouter »

Hey Jones! Welkom en leuk dat je jezelf voorstelt! ;-)

Het is een eer om jou (en andere vrienden) (mooie :oops: ) Cognacs te laten proeven! Altijd ontzettend gezellig!

Heb je je fles uit 1988 al opengebroken? ;) heb hier een Bernard Boutinet 1988 liggen, binnenkort eens proeven?

Groeten,

Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”