Ivo

Stel jezelf in het kort even voor!
Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Ivo
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 10:19

Ivo

Bericht door Ivo »

Beste forum leden,

Ik ben 35 jaar en samenwonend in omgeving Haarlem. We hebben een kat en er is een kindje op komst.
Al ruim 10 jaar ben ik whisky liefhebber, maar ik waardeer eigenlijk alle mooie gerijpte destillaten in diverse verschijningsvormen.
Of het nu gaat om een mooie Cognac, Whisky, Rum, Armagnac, Calvedos, Brandy of een gerijpte graanjenever van eigen bodem.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mijn mede forum leden en hoop dat we wat van elkaar kunnen leren.

Na 10 jaar werkzaam te zijn geweest in het vermogensbeheer, ben ik met mijn vriendin een jaar gaan reizen.
Ik heb ontdekt dat het leven te kort is om zekerheden in te ruilen voor je passies of je dromen.

Sinds september vorig jaar importeer ik een fenomenale serie gerijpte rum uit Panama onder de naam Ron Abuelo.
Hoewel het geen cognac is, nodig ik iedereen uit om zijn horizon te verbreden en een keer te proeven bij een slijter
in de buurt. Ik ben zeer benieuwd naar jullie opinie. Kijk voor meer informatie op www.ronabuelo.nl. Is er geen slijter
bij jou in de buurt die onze rum heeft, stuur ons een mail en ik stuur graag wat proefmonsters toe. Laat me vooral ook
weten als je vindt dat er een fantastische cognac is, die in Nederland nog niet te verkrijgen is.

Salud
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”