Remy Martin 1724-1999

Plaats reactie
Petra

Remy Martin 1724-1999

Bericht door Petra »

Ik heb een fles Remy Martin 1724-1999 kado gekregen die is uitgegeven ter gelegenheid van het 275-jarig bestaan.
Er zijn er maar 5000 van gemaakt en deze zijn nooit te koop geweest in winkels. De fles zit in de originele verpakking en er zit 35 cl in.
Weet iemand wat de waarde van deze fles is?
Gebruikersavatar
Jurrit
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age
Berichten: 396
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 08:57
Locatie: Heerenveen

Re: Remy Martin 1724-1999

Bericht door Jurrit »

hallo, ik heb even voor je gekeken en de waarde ligt zo tussen de 35,= en 45,= euro.

groet.
Petra

Re: Remy Martin 1724-1999

Bericht door Petra »

Jurrit1 schreef:hallo, ik heb even voor je gekeken en de waarde ligt zo tussen de 35,= en 45,= euro.

groet.
Bedankt voor je reactie. Mag ik vragen waar je dat gevonden hebt? Ik heb nl. op http://www.cognatheque.com dezelfde fles gevonden maar dan de 50cl. en die wordt verkocht voor 1250 euro..
Gebruikersavatar
Jurrit
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age
Berichten: 396
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 08:57
Locatie: Heerenveen

Re: Remy Martin 1724-1999

Bericht door Jurrit »

hoi,

Ik kom de fles tegenwoordig steeds vaker op Internet tegen ( nu ook op Marktplaats b.v. ) en zie dat dit er door de markt voor wordt betaald.

En als de markt er dat voor geeft, dan is dat de marktwaarde, vandaar.

Uiteraard kun je altijd proberen om er op Ebay of zo meer voor te vangen.

Succes

groet,
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Remy Martin 1724-1999

Bericht door wouter »

De fles op marktplaats staat nu op 100 euro.

Er is weinig bekend over de smaak van deze Cognac, al denk ik dat deze, net als de fles, afgeleid is van de Rémy Martin Extra.
In honour of the 275° Anniversary of the house of Remy Martin, we wish to recognize every person whp thrpugh their devotion and dedication, have respected and nutured the principles of an authentic "savoir faire", thus contributing to the succes of Remy Martin, making our brand a universally acknoledged symbol of quality and elegance.
Of this occasion we have created, especially for you, a unique cognac reflecting an audacious mixture of "panache" and emotion, so that at the down of the third millennium, you can continue to carry the Remy Martin flag all around the world, setting the standard for excellence combined with innovation. We are particularly happy that our succes today, is quite simply yours.
Bijlagen
Remy Martin 1724-1999.jpg
Remy Martin 1724-1999.jpg (70.22 KiB) 3664 keer bekeken
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
eurotail
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 129
Lid geworden op: do 13 mei 2010, 09:57
Contacteer:

Re: Remy Martin 1724-1999

Bericht door eurotail »

De prijs bij Cognatheque is veels te hoog, zal er over 10 jaar nog wel staan. Doorgaans brengt deze fles 250-400 Euro op dus verkoop hem zeker niet te laag.
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Plaats reactie

Terug naar “Rémy Martin”