Het grote Whisky Topic!

Alles buiten Cognac, dat het leven nog meer de moeite waard maakt! Zoals sigaren, wijn,Whisky, koffie, horloges, auto's etc...
Roland
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur

Re: Het grote Whisky Topic!

Berichtdoor Roland » vr 07 okt 2016, 09:44

Steven schreef: Een deel is open, maar veel van de Macallans en wat exclusievere whiskies zijn nog gesloten en in verpakking. Wel probeer ik zoveel mogelijk samples bij mensen te kopen om in ieder geval een drupje te kunnen proeven.

Als ik op mijn oude dagje prima door het leven kan, gaan ze hopelijk allemaal open. Het liefst in een klein eigen zaakje, waar ook anderen bij een georganiseerde proeverij onder het genot van een hapje en sigaartje ervan kunnen genieten.

Ik ga uw quote projecteren op mezelf (en mijn eigen collectie) :

Een deel is open, maar veel en wat exclusievere cognacs zijn nog gesloten en in verpakking. Ik heb ze wel (bijna) allemaal geproefd, meestal bij de producent zelf.

Als ik op mijn oude dagje prima door het leven kan, gaan ze allemaal open.
Waar ook anderen, bij een proeverij onder het genot van een hapje, van kunnen genieten.

Tom2
Cognac VSOP
Cognac VSOP

Berichtdoor Tom2 » di 11 okt 2016, 18:31

Een echte aanrader, en voor mij een van de ontdekkingen van 2016 (je moet wel van peated whisky's houden) : Paul John - Bold.

Tom2
Cognac VSOP
Cognac VSOP

Berichtdoor Tom2 » wo 11 jan 2017, 21:04

Nog een echte aanrader: Arran - The Bothy batch 1

jeronimo
Cognac XO
Cognac XO

Berichtdoor jeronimo » za 25 feb 2017, 12:36

Volgende maand ga ik naar de Six Nations Cup http://www.rbs6nations.com/en/home.php# ... 5iBmiXQ.97
de 6 sterkste rugby landen van Europa strijden tegen elkaar. Engeland, Wales, Schotland, Ierland, Frankrijk en Italie.

We gaan naar een wedstrijd van Schotland.https://www.google.nl/search?q=murrayfi ... EQ_AUIBygC
67.000 man in een fantastisch stadion.

Nu dienen we uiteraard Schotse wisky mee te nemen. Nu ben ik geen echte wisky drinker, laat staan kenner. Ik heb deze aangeschaft voor de heenreis :D
Afbeelding

Toevallig nog meer rugby liefhebbers?

Terug naar “Overige heerlijkheden!”