Te koop Cognac Martell VS (1990)

Zoek je een cognac of heb je er een in de aanbieding? Plaats hier gratis een berichtje.
Plaats reactie
stefantwerp
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2017, 12:33

Te koop Cognac Martell VS (1990)

Bericht door stefantwerp »

Hallo,

ik drink zelf geen cognac maar heb van mijn vader een fles gekregen die hij al lang had staan.

De fles is altijd rechtopstaand bewaard en de originele verpakking is er nog bij (zie ook foto's)

Ik denk dat het deze fles is maar ben dan toch wat verbaasd over de prijs die erbij staat ;

https://www.masterofmalt.com/cognac/mar ... arketplace

Ik zou graag de fles verkopen aan een eerlijke prijs.

Met vriendelijke groeten,

Stef
M2.jpg
M2.jpg (89.82 KiB) 1913 keer bekeken
M1.jpg
M1.jpg (81.54 KiB) 1913 keer bekeken
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2151
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Te koop Cognac Martell VS (1990)

Bericht door Ton »

Ja ik ook. Op Engelse veiling sites kun je deze fles veel goedkoper kopen. Tussen de 10 en 20 pond.
https://whisky.auction/auctions/search? ... filter=all
easmits
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 101
Lid geworden op: za 18 jun 2016, 18:56

Re: Te koop Cognac Martell VS (1990)

Bericht door easmits »

Master of Malt is berucht om hun onrealistische prijzen. Ik heb het ook al eerder uitgelegd hier op het forum (denk ik tenminste); het is een goedkope manier van marketing. Master of Malt denkt in containers en palets; enkele flessen zijn voor hun kruimelwerk. De reden dat ze er staan voor zulke hoge prijzen is dat mensen er blijkbaar veel op googlen. Dit trekt bezoekers naar de site en laat Master of Malt ook lijken als 'echte experts' omdat ze flessen hebben die je niet bij andere winkels ziet. Het grootste voordeel is dat hun reguliere flessen, de bulk waar zij hun geld mee verdienen, in vergelijking goedkoop lijken. Maar vergelijk je met andere online retailers, dan zul je zien dat ze duurder zijn.

10 tot 25 euro lijkt me een redelijke prijs in een privé deal.

Groet,
Emile
stefantwerp
Nieuw destillaat
Nieuw destillaat
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2017, 12:33

Re: Te koop Cognac Martell VS (1990)

Bericht door stefantwerp »

Bedankt voor jullie reacties !
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en aanbod”