Tips voor dit forum?

Tips of ideeën voor dit Forum?
Tevens Forum gerelateerde berichten.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Tips voor dit forum?

Bericht door wouter »

Hebben jullie tips hoe ik dit forum nog gebruiksvriendelijker/toegankelijker kan maken?

Tevens ben ik benieuwd of iemand een idee heeft om bezoekers meer te laten reageren, dat is tot dusver natuurlijk veel te weinig...

Ben heel benieuwd!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Alexander
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 40
Lid geworden op: do 28 jan 2010, 20:58

Re: Tips voor dit forum

Bericht door Alexander »

Hallo Wouter,

Je hebt een erg leuke en informatieve website. 8-)
Mooi dat er nu een forum is, wel vraag ik me af hoe ik op het forum kan komen als ik op de website ben.
Misschien dat ik erover heen kijk, maar vanuit http://www.cognacreview.nl/ kan ik nergens vinden hoe ik bij het forum kom ?
(ik zal me later nog even voorstellen op dit forum ;) )


Alex
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Tips voor dit forum

Bericht door wouter »

Welkom op het forum Alex! ;)

Hoop dat we hier met zijn allen veel over Cognac kunnen leren, praten en discussiëren. :)

Bedankt voor de tip!

Er staat momenteel al een link, rechts (tussen de links, in het rood) op Cognac Review, al lijkt men hier overheen te kijken....

Ik zal over een oplossing nadenken, zoals bv een lijstje met de laatste 5 onderwerpen op het Cognac Forum, een dergelijk lijstje voor de laatste reacties op Cognac Review wordt redelijk veel op geklikt.

Groeten,

Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door wouter »

Heeft iemand nog tips voor verbeteringen van dit forum? Hoor ze graag!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door Hans »

Niet echt tips, loopt allemaal wel soepel.

Enige kleine punt dat ik zou kunnen bedenken: de mogelijkheid om je voorraad (bij wat heb je open staan) blijvend aan te kunnen passen. Nu is de wijzigen-optie na een dag of zo weg.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door wouter »

Hans schreef:Niet echt tips, loopt allemaal wel soepel.

Enige kleine punt dat ik zou kunnen bedenken: de mogelijkheid om je voorraad (bij wat heb je open staan) blijvend aan te kunnen passen. Nu is de wijzigen-optie na een dag of zo weg.
Top! Bedankt voor de tip!

De instellingen stonden op 600 minuten en zijn nu gewijzigd naar onbeperkt (als het goed is :P ).

Hoor het wel als het niet werkt...
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door Hans »

Flitsende reactie weer Wouter. Ik ga een paar dagen in de Eifel motorrijden :D , daarna pas ik mijn voorraad aan.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door wouter »

Heeft iemand nog tips/opmerkingen voor dit forum?

Hoor ze graag!

Groeten,

Wouter
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Ton
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2150
Lid geworden op: za 09 okt 2010, 14:43
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door Ton »

Dat is moeilijk Wouter, ik vind het eigenlijk een erg goed forum.
Bij het forumoverzicht staat steeds een soort tekstsymbool. Als je daar je muis opzet kan je zien of er nog ongelezen berichten zijn.
Het lijkt alsof dit niet goed functioneert. Als ik het laatste bericht in dat onderwerp gelezen heb, blijft hij aangeven dat er nog ongelezen berichten zijn. Dat is misschien nog te verbeteren.
Een van de belangrijkste dingen is dat mensen makkelijk reageren, zodat er veel meningen gehoord worden. Helaas reageert maar een beperkt aantal mensen, vaak dezelfden. Ik vraag me af hoe dat komt en hoe de drempel verlaagd kan worden, maar ik heb geen concrete ideeën.

Ik wil wel een oproep doen aan iedereen: trek de stoute schoenen aan en geef je mening!
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Tips voor dit forum?

Bericht door wouter »

Ton schreef:Dat is moeilijk Wouter, ik vind het eigenlijk een erg goed forum.
Dankje! :D
Ton schreef:Bij het forumoverzicht staat steeds een soort tekstsymbool. Als je daar je muis opzet kan je zien of er nog ongelezen berichten zijn.
Het lijkt alsof dit niet goed functioneert. Als ik het laatste bericht in dat onderwerp gelezen heb, blijft hij aangeven dat er nog ongelezen berichten zijn. Dat is misschien nog te verbeteren.
Wat bedoel je precies met tekstsymbool? Ik zie er geen? Behalve het puntje voor Toon ongelezen berichten? Als je een screenshot zou kunnen maken, graag!

Als ik op Toon ongelezen berichten klik werkt hij bij mij naar wens. Het zou kunnen dat je per-ongeluk op: Toon onbeantwoorde berichten klikt... Of kan dat het niet zijn?
Ton schreef:Een van de belangrijkste dingen is dat mensen makkelijk reageren, zodat er veel meningen gehoord worden. Helaas reageert maar een beperkt aantal mensen, vaak dezelfden. Ik vraag me af hoe dat komt en hoe de drempel verlaagd kan worden, maar ik heb geen concrete ideeën.
Het is helaas een niche onderwerp, wellicht is dat een reden. Wat niet wegneemt dat ik er ook hard over nadenk, maar concrete ideeën heb ik niet... Wellicht meer mijn flyers promoten bij slijters.... :lol: Dit onderwerp staat trouwens al in een topic: http://www.cognacreview.nl/forum//viewt ... f=13&t=207
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Forum”