Ideeën voor het forum

Tips of ideeën voor dit Forum?
Tevens Forum gerelateerde berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikpatje
Cognac XO
Cognac XO
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 16 jun 2013, 19:14
Locatie: (g)limburg - BE

Ideeën voor het forum

Bericht door ikpatje »

Leuk dat Hans onze moderator aangeeft ''leuk verslag"' want wist als newbie niet of het toegelaten was om zulke dingen te plaatsen.
Achtergrond/doelstelling als newbie was toch een beetje meer animo in het toffe forum te krijgen want 1 groot nadeel sinds ik lid ben is dat het forum soms echt doods is , echt geen beweging wat toch een beetje spijtig is (mijn visie he)
Misschien interessant van enkele onderwerpen aan te maken die direct toegankelijk zijn en niet verborgen in een onder/subforum.
Op andere forums waar ik lid van ben is daar grote animo voor en geeft veel beweging op het forum.
oa :
-wat drink je vandaag
-kleine en grote aankopen
deze bestaan dus al maar maar je echt gaan zoeken in de onder/subforums.
-vandaag was een rotdag want : ...
-vandaag was een superdag want : ....
-.....
-...
-..

nu ik rijk/breng dit gewoon aan zonder verplichtingen he :oops:

wat denkt onze moderator hiervan en jullie als CF-Lid ?

ps Hans , misschien kan je dit teksje in het juistere forum/subforum onderbrengen want hoort hier eigenlijk niet thuis , sorry.
Mijn Cognac-Collectie
Tips,advies,raad .... = steeds welkom , 2 weten meer als 1. Danks bij voorbaat.Patje.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Ideeën voor het forum

Bericht door Hans »

ikpatje schreef:Achtergrond/doelstelling als newbie was toch een beetje meer animo in het toffe forum te krijgen want 1 groot nadeel sinds ik lid ben is dat het forum soms echt doods is , echt geen beweging wat toch een beetje spijtig is (mijn visie he)
Daar heb je wel gelijk in. Denk wel, dat het op dit moment wat extra geldt, vanwege de vakantie.
ikpatje schreef:Misschien interessant van enkele onderwerpen aan te maken die direct toegankelijk zijn en niet verborgen in een onder/subforum.
Op andere forums waar ik lid van ben is daar grote animo voor en geeft veel beweging op het forum.
oa :
-wat drink je vandaag
-kleine en grote aankopen
deze bestaan dus al maar maar je echt gaan zoeken in de onder/subforums.
-vandaag was een rotdag want : ...
-vandaag was een superdag want : ....
-.....
-...
-..
Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden. Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat er wat minder beweging is (na een zeer bloeiende periode die toch gevoed werd door een beperkt aantal mensen). Heb zelf niet zo'n behoefte aan twitter-achtige communicatie.
ikpatje schreef:nu ik rijk/breng dit gewoon aan zonder verplichtingen he :oops:
Alle ideeën zijn welkom.
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Plaats reactie

Terug naar “Forum”