Het Formule 1 topic!

Voor alle off-topic berichten, kun je hier terecht!
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

Ruud schreef:Vandaag mijn kaart voor Hockenheim besteld kon het toch niet laten!
Nice ;) Voor mij wordt het dit jaar de TT van Assen, lijkt me een geweldige ervaring...

Ik kan nog steeds niet geloven dat Schumi terug is! Ongeloofelijk dat hij overmorgen weer gaat racen in de Formule 1. :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

1ste vrije training zit erop...

Sutil is dus de snelste man deze ochtend: 1.56.583.
Alonso tweede, Kubica derde, Massa vierde, Button vijfde,Hamilton zesde, Liuzzi zevende, Rosberg achtste, Webber 9de en Schumacher 10de.

Hopelijk vergaat de rest van het weekend beter... :evil:
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

En beter gaat het! Schumacher als derde in de 2de vrije training... :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Alexander
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 40
Lid geworden op: do 28 jan 2010, 20:58

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door Alexander »

Ik ben ook erg benieuwd wat dit seizoen formule 1 ons gaat brengen :D
Ferrari heeft Alonso en Massa, Mclaren heeft Hamilton en Button en Mercedes heeft Schumacher en Rosberg
En het team dat een beetje wordt vergeten dit jaar Red Bull met Vettel en Webber.
Wat een line up, elke keer als ik het zie denk ik: DIT SEIZOEN WORDT GAAF :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nu hopen dat de auto's van de toppers dicht bij elkaar liggen zodat we veel inhaal acties te zien krijgen 8-)

Zaterdag 11.55 op RTL7

Zondag 12.20 ook op RTL7
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

Seizoen wordt zeker gaaf! Dat staat vast! 8-)

Schumacher vandaag als zevende gekwalificeerd, en zijn teamgenoot als 5de. Redelijke posities, maar hopend op een betere race ;)
Schumacher: "Ik ben tevreden met mijn zevende plaats, nadat ik zo lang weg ben geweest. Toevallig is dit dezelfde startplaats die ik behaalde bij mijn debuut in 1991. Het was leuk om met mijn nieuwe team samen te werken en ik ben blij dat ze me zo goed helpen om weer in het ritme te komen. Het gaat steeds beter en ik verwacht nog wel het nodige in de race."
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

Was gister weer een spannende race, veel actie! :D Jammer dat Schumacher niet echt kon flammen na de aanrijding door Al(f)onso, ben niet heel overtuigd van de capaciteiten van de Mercedes GP auto. Hoop dat ze deze nog kunnen verbeteren dit jaar!
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

Mercedes GP is bezig met de ontwikkeling van een B-versie van de W01. Dat meldt het Duitse blad Auto Motor und Sport. De nieuwe variant van de W01 moet voor de Grand Prix van Spanje klaar zijn en compleet andere aerodynamica, gewichtsverdeling, achteras en een herziene versnellingsbak bevatten.

Teambaas Ross Brawn laat niets los over een eventuele B-versie, maar gaf wel toe dat de gewichtsverdeling een probleem is bij de W01. Door de nieuwe bandenverhouding moest het gewicht iets meer naar voren bij de auto van dit jaar. “Daarmee hebben wij iets teveel van het goede gedaan”, aldus Brawn.
Ben benieuwd of het iets gaat opleveren.... Zou wel geweldig zijn voor Schumacher! :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

De wijzigingen lijken voor Schumacher effect te hebben! Ben benieuwd naar de kwalificatie en race :D
On the opening day of the fifth Grand Prix weekend of 2010, Michael Schumacher's brother thinks the seven time world champion may have turned the corner.

6-time GP winner Ralf Schumacher, six years younger than the Mercedes driver, is in the Barcelona paddock this weekend as sporting boss of the GP3 team RSC Mucke.

Mercedes has heavily updated its 2010 car for the Spanish Grand Prix, including a longer wheelbase that is touted to suit 41-year-old Schumacher's famous affection for strong front-end handling.

In morning practice, he was ahead of Nico Rosberg by more than three tenths, having been outpaced by the younger German in nearly every previous track session.

Schumacher looked comfortable and competitive once again in the afternoon.

"Here in free practice we have seen that everything for Michael looks a whole lot better," Ralf told Sky television.
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

De oude Schumi lijkt weer een beetje terug te zijn! Als 6de gestart en na een mooie race 4de geworden.

Hoe die Button achter zich heeft weten te houden, was van hoog niveau! Ga zo door Schumi!

Teamgenoot Rosberg is als 13de geëindigd, had wat meer van hem verwacht! Goed voor Schumi in ieder geval! :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het Formule 1 topic!

Bericht door wouter »

Wow wat een race vanavond in Canada! Veel regen en spectaculaire acties! Schumi bijna op het podium! ;-D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Plaats reactie

Terug naar “Overig”