Het grote WK voetbal 2010 topic!

Voor alle off-topic berichten, kun je hier terecht!
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

Het WK 2010 in Zuid Afrika is inmiddels aan de gang, dus hoog tijd voor een WK onderwerp!

Hoe denken jullie dat Nederland het gaat doen? In de kwartfinales met penalty's er alweer uit, of in de finale winnen tegen Duitsland of Argentinie? :lol:

We zijn in iedergeval goed begonnen, al ontbrak het ritme nog een beetje... Die Denen hadden 2-0 mijn inziens niet verdient.... 1-0 was reëler gezien de wedstrijd. Maar..... Winnen is winnen, en dat hebben we nodig! :D

Ben benieuwd naar de volgende wedstrijden! Japan-Nederland is zaterdag, zelfde tijd...
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

Wat vonden jullie van NL-Japan?
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Bas
Cognac VSOP
Cognac VSOP
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 mar 2010, 12:09

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door Bas »

wouter schreef:Wat vonden jullie van NL-Japan?
Dodelijk saai, maar prima resultaat! :!:
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

Ben echt heel boos op het Franse team, wat een lapswansen! Moest Ierland voor dit zooitje ongeregeld wijken?

Ierland was waarschijnlijk ook niet verder gekomen dan de eerste ronde, maar wel met eer en inzet gespeeld!

Het Wk is nu ook weer over voor de Fransen, laat ze nu maar weer lekker Cognac maken :D
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

Vanavond Nederland - Kameroen wat verwachten jullie?

Gezien de prestaties dusver van Kameroen moeten we die volle 9 punten kunnen krijgen!

Helaas heb ik vanavond een tentamen van 8 tot 10 uur :lol: geen voetbal dus...
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

wouter schreef:Helaas heb ik vanavond een tentamen van 8 tot 10 uur :lol: geen voetbal dus...
Niet te geloven, mijn andere tentamen begint om half 3, weer geen voetbal voor mij dus...
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Hans
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 2634
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 12:58
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door Hans »

wouter schreef:Niet te geloven, mijn andere tentamen begint om half 3, weer geen voetbal voor mij dus...
Waarschijnlijk een complot.... :D Ondertussen ben je bijna helemaal alleen dit topic aan het vullen. Blijkbaar geen goede combinatie, voetbal en cognac :lol:
Als mensen wisten hoe gezond cognac is, zouden ze zich dood drinken - P. H. Malmsten (Zweeds hoogleraar geneeskunde 1811-1883)

Le cognac, c'est la liqueur des dieux - Victor Hugo (1802-1885)

Beschreven cognacs
Cognac boeken
Gebruikersavatar
wouter
Cognac Connaisseur
Cognac Connaisseur
Berichten: 1253
Lid geworden op: za 16 jan 2010, 12:23
Locatie: Hoofddorp

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door wouter »

Hans schreef: Ondertussen ben je bijna helemaal alleen dit topic aan het vullen. Blijkbaar geen goede combinatie, voetbal en cognac :lol:
Lijkt het inderdaad op, al zijn er meer mensen die Cognac en voetbal combineren.... ;)
Jurrit schreef:Onder het genot van een leuke pot voetbal, Spanje - Honduras ( inmiddels 2 - 0 en Villa die de penalty mist ) mijn (smaak)ervaring van de Chateau de Beaulon.
"If drinking Cognac is not allowed in heaven, then I shall not go.
Gebruikersavatar
Jurrit
Cognac Hors d'Age
Cognac Hors d'Age
Berichten: 396
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 08:57
Locatie: Heerenveen

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door Jurrit »

Voetbal en cognac zijn wat mij betreft een prima combi ;)
Een heerlijke cognac en een attractieve wedstrijd voorgeschoteld krijgen..ppppfffff.....wat wil je dan nog meer ?
Maar vrijdag mogen ze aan de bak tegen de torenhoge favoriet, efficient dodelijk in de aanval en geven achterin niks kado.
Dus de winst pakken op t middenveld waar de zwakke plek van Brazil ligt, is mijn bescheiden mening :P
Een lichte voorspelling ?.......verlengen en dan strafschoppen. Wie wint er dan :?:
Gebruikersavatar
Jones
Cognac VS
Cognac VS
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 21:45
Locatie: Rotterdam

Re: Het grote WK voetbal 2010 topic!

Bericht door Jones »

Ik ben een groot cognacfan maar bij voetbal hoort gewoon bier!

Met oog op de wedstrijd Nederland-Brazilië denk ik dat onze kans ligt bij het feit dat Brazilië een open systeem heeft waarbij ze veel kansen weggeven rond het centrum/centrum verdediging. De backs van Brazilië zijn erg sterk en aanvallend en ik ben dan ook benieuwd of v. Bronckhorst het op kan nemen tegen Maicon. Elia neerzetten op linksbuiten zou leuk zijn als hij hem helemaal gek kan maken.
Hopelijk krijgt het team een boost van het feit dat ze tegen de beste ploeg ter wereld moeten spelen. Wordt vast en zeker een mooie wedstrijd!
Maybe it's like becoming one with the cigar. You lose yourself in it; everything fades away: your worries, your problems, your thoughts. They fade into the smoke, and the cigar and you are at peace.
Plaats reactie

Terug naar “Overig”